Pomoc

Rozwiązanie problemu z routerem

  1. Pierwsze czynności:
    1. Sprawdź czy kabel od Internetu jest włożony do wejścia WAN
    2. Wyłącz na kilka sekund zasilacz od routera z prądu. Poczekaj, aż router się uruchomi i sprawdź czy internet działa.
  2. Jeśli po restarcie internet nadal nie działa:
    1. Wyciągnij kabel z routera z wejścia WAN i włóż z powrotem
    2. Wyciągnij Kabel z wejścia LAN w zasilaczu od anteny (jeśli masz łącze radiowe)
    3. Sprawdź na telefonie w ustawieniach czy widać Twoją domową Sieć WiFi
    4. Sprawdź czy jesteś podłączony do swojej domowej sieci WiFi
  3. Jeśli nadal internet nie działa:
    1. Jeśli nie widać Twojej domowej sieci WiFi:
      1. Przełóż kabel z routera z wejścia WAN do wejścia obok i zgłoś to do pomocy technicznej Kontakt


Jeśli żadna z powyższych wskazówek nie pomoże skontaktuj się z naszym działem technicznym pod nr tel. 95 768 90 10 lub wyślij sms pod nr 502 307 512 (na początku podaj Imię i Nazwisko, Adres oraz krótką informację dotyczącą usterki).


Admin

Share
Published by
Admin

This website uses cookies.