Sprawdź czy kabel od Internetu jest włożony do wejścia WAN
Wyłącz na kilka sekund zasilacz od routera z prądu. Poczekaj, aż router się uruchomi i sprawdź czy internet działa.
Jeśli po restarcie internet nadal nie działa:
Wyciągnij kabel z routera z wejścia WAN i włóż z powrotem
Wyciągnij Kabel z wejścia LAN w zasilaczu od anteny (jeśli masz łącze radiowe)
Sprawdź na telefonie w ustawieniach czy widać Twoją domową Sieć WiFi
Sprawdź czy jesteś podłączony do swojej domowej sieci WiFi
Jeśli nadal internet nie działa:
Jeśli nie widać Twojej domowej sieci WiFi:
Przełóż kabel z routera z wejścia WAN do wejścia obok i zgłoś to do pomocy technicznej Kontakt
Jeśli żadna z powyższych wskazówek nie pomoże skontaktuj się z naszym działem technicznym pod nr tel. 95 768 90 10 lub wyślij sms pod nr 502 307 512 (na początku podaj Imię i Nazwisko, Adres oraz krótką informację dotyczącą usterki).